Yorum Yok TAYFUN EREN BAĞCI 27 Nisan 2013 Cumartesi
Artık işimle ilgil birlgi vermenin zamanının geldiğini düşünüyorum. Bilenler bilir, geniş çaplı bir ağ pazarlama işi ile uğraşıyorum. Yani ekip çalışmasına yatkınlığımın sebebi, ağ pazarlama işini yapmam...

JNW isimli firmada bu işi öğrenmeye başladığımı söylesem yalan olmaz. Öyle ki Yakut Takım Öncülüğüne kadar yükseldim. Ancak ne oldu, ülkemizde bazı sektörleri doğru yürüemiyorlar. Firmada epeyce alacağım kaldı, ödeme yapmadılar, sonunda da firma satılınca öylece emeklerimiz boşa gitti. 1000in üzerinde sayıda üye bulunan ekibimden ise artık eser yok... İnsanların güvenleri kırıldı. Elbette firma hatası olabiliyor bu sektörde. Ancak sistemin hiçbir hatası yok... Çünkü bu sistemde harika firmalar var.. Keşfetmem elbette çok vaktimi aldı. Keşke o zamanlar beni yönlendiren birileri olsaydı da boşa kürek çekmeseydim.




Şimdi harika 2 firma ile çalışıyorum. AMWAY zaten tartışmasız dünyanın en iyi network marketing firmalrından biri. İkincisi, FORİVİA. Türkiyede işini en iyi yapan firmalardan biri.

www.bayanlarais.org sitesini kurdum. Aslında orada bayanlar için iş imkanlarını anlatıyorum ama network marketing işimi de oradan yürütüyorum. Her ne kadar amway için www.networkmarketinguzmani.com 'u kurmuş olsam da sistem adına yazılar yazdığım site Bayanlara İş Organizasyonudur...

Çok yakında Forivia ve AMWAY ekiplerimi geliştirmek, yol göstermek için bazı eğitimler yayınlayacağım bayanlarais.org sitesinde. Aslında AMWAY için Proteam ekibimiz ve Amway Academy harika eğitimler zaten yayınlıyor. Ancak kendi bilgilerimden ve tecrübelerimden yararlanarak LOREMS ekibimi de geliştirmeme gerektiğine inanıyorum. Birileri bilmeyenlerin elinden tutmalı. Çünkü bu işte küçük kazançlara sevinenler, büyük kazançları göremiyorlar. Herşeyden önemlisi bir ek-iş ümidiyle başlanarak yapılan bu işin gerçek işiniz olabilecek kadar çok kazandıracağından bir çok kişinin haberi yok.

Zaman bakalım ne gösterecek... Umuyorum, DOĞRU NETWORK MARKETİNGi tanıtabiliriz. Öyle ki, Türkiye'de network marketing adı altanda birçok trojan sistem var. Umuyorum bu sistemlerin kurbanı olanlar bilmedikleri için network marketing sektörünü suçlamazlar.

Network Marketingi suçlayanlar 3 gruba ayrılır bence.

1- Başlamayanlar
2- Vazgeçenler
3- Network Marketing adı altında kurulan trojan sistemlerin kurbanı olanlar!

İnsanları bilgilendirmek biz network marketerların görevi. Bu sektörün mükemmelliğini biz zaten gördük. Şimdi sıra, okumaktan sıkılan, körü körüne sözlere inanları bilgilendirmekte.

Randy Gage'nin de dediği gibi; İşimiz satış mı, pazarlama mı? Ben insanları bilgilendirmeyi seçiyorum. Pazarlamanın farkı budur...

Yorumlar ;


Yorum Yap ;