Yorum Yok TAYFUN EREN BAĞCI 28 Mayıs 2013 Salı
İnternet imkansızlığı nedeniyle bir süredir web sitelerimle ilgilenemiyordum. Bu süre zarfında farklı fikirler üretmeyi de ihmal etmedim elbette. Web sitelerimden biri olan www.bayanlarais.org sitesinde zaman zaman eğitim videoları yayınlıyorum. Düşündümki Web.TV platformu aslında tam benim gibiler için hazırlanmış bir fırsat. Böylece ilk webtv kanalımı da açma kararı aldım. Bugün internet geldi ve kanalıma ilk videoları ekledim. Geçen zaman içerisinde video yayınları ve farklı programlar da yayınlamaya devam edeceğim.




Web.TV'yi network marketing işim için açtım. Bu yüzden şu an yayınladığım tüm yayınlar network marketing işi ile ilgili. Elbette bu işte çok önem verdiğim bir konu olan kişisel gelişim için de bir program yaptım ve Kişisel Gelişim videoları ile de yayınlar yapmaya başladım...

Aldığım isim konusunda şanslıyım çünkü henüz kimse almamış. http://networkmarketing.web.tv/ adresinde Network Marketing kanalı bana ait... Zaman zaman canlı yayınlar ve zaman zaman da video yayınları ile kanalım internet üzerinden hizmet vermeye devam edecek...

Yorumlar ;


Yorum Yap ;