Yorum Yok TAYFUN EREN BAĞCI 1 Ağustos 2013 Perşembe
Benim canım yandı, daha fazla kişinin canı yanmasın. Hosting firması araştırıyorsanız ve Xnet isimli bir firma duyduysanız dikkat edin ve hemen o sayfayı kapatın. Allah xnet'in belasını versin ki müşteri desteği olmamasını bırakın madur etmekte üzerlerine yok. Önemli anahtar kelimelerde 1. sırada yer alan sitelerim şu an 25hit anca alıyor ve anahtar kelimelerde ara ki bulasın!





Xnet'de kurumsal paketim var. Limitsiz alan adı limitsiz trafik yazıyordu aldım. Ancak limitsiz trafik filan değilmiş. 15-16 günde bant genişliği limiti uyarısı geldi. (509 hatası deniliyor). Yani site hostingi en düşük ucuz hostingmiş gibi birden kapandı. Haydiiii, neyse bugünkü kazancımı boşver destek bildiriminde bulunayım dedim. Destek bildiriminde bulundum diğer sitemi de kapattılar. Epeyce kapalı kaldıktan sonra diğer sitemi açtılar ancak önemli olan sitem kapalı kalmaya devam etti.

Webmaster arkadaşlar iyi bilir, siteniz bir süre kapanınca hele ki 2 hafta erişim olmayınca 1. sırada da olsanız google 10. sayfadan daha geriye atmakta tereddüt etmez. Evet bugün 1. sayfadaki yerlerim görünürde yok.Heleki yüksek rekabet kelimelerinde sitenizin erişim hızından tutun da kodların ağırlığına kadar değerlidir. Çok önemli kelimelerde 1. sayfada olup üniversitede web sitelerimden gelen gelirle okuyorken bir anda 0'a düştüm. Ay başına kadar (band genişliği otomatik sıfırlanana kadar) sitem kapalı kaldı. Evet sitemi analiz ediyorum ve kendi isminde bile düşmüş. En zor çıktığım ve ilk 5de yer aldığım  önemli bir anahtar kelimede ise görünmüyor bile ilk 100de. Siteme çok hit getiren diğer kelimelerde de yok neredeyse...

XNet allah bin belanı versin. 20 yıllık geçmiş diye insanları kandırıyorlar ancak 2 yıllık geçmişi olmayıp evinin arka odasından himet verenler bile daha çok ilgili ve özür dilemesini biliyor. O kadar seo çalışmalarım, özgün makalelerim, emeklerim boşa gitti. Aldığın para da haram olsun, en kısa sürede de batarsın inşallah xnet.com.tr!

cPanele girip yedeklerimi alayım hosting firmamı değiştireyim dedim, Cpanel erişimi de yok! Cpanel bir sertifika ile çalışır. 20 yıllık geçmişi olan bu arkadaşların nasıl oluyorsa lisansı yokmuş! Cpanele girerken lisanssız uyarısı veriyor ve ne maillerinize bakabiliyorsunuz ne cpanel işlemlerinizi yapabiliyorsunuz!

Ben bu kadar kötü bu kadar aptalca bu kadar madur etmeyi başarabilen başka firma duymadım. Yakında yabancı lokasyonlu bir firmaya geçeceğim. Bizimkiler kazansın diyoruz, bizimkiler madur etmekten iş yapmaya fırsat bulamıyor. Artık kazandırana, madur etmeyene bakacağım arkadaş.

Bugün ramazan ve cuma, tekrar tekrar söylüyorum, Xnet.com.tr; Allah belanı versin, inşallah tez zamanda batarsın!



Yorumlar ;


Yorum Yap ;